Tema: Re: Inamis
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-19 20:52:45
Linas Petkevičius rašė:

> Kaip maximum - puses menesio nuoma. Net fleimint tingiu.

> Teoriskai IMHO. Labai. Shiandien vazinedamas po miesta automobiliu ash
> irgi ant BK raunuos.

Tiesa, dar yra trečias variantas. Jis tvarkingai, neitin brutualiai
atsidaro duris ar ištaikęs progą įsmunka į butą ir -- kviečia policiją.
Daiktai kampe, jis čia gyvena. Policija veža savininkę į nuovadą...
Konkretus tipas tiek suorganizuotų ir turbūt be vargo...
Beje, man labai nenatūraliai ir pakibusiai atrodo situacija, kad teisė
būti bute priklauso tik nuo to kurioje buto pusėje esi (viduje ar
išorėje), tad nesu tikras ar tiesiog išsikvietus policiją iš savininkės
nebūtų pareikalauta įleisti nuomininką į butą, nesigilinanat į jos
tvirtinimus, kad ji, suprask, nutraukia sutartį pagal CK.
Kitaip tariant, kaip pasikeitė situacija tarp 2 policijos iškvietimų,
kai vienu atveju į nuovadą dėl savavaldžiavimo važiavo pati savininkė, o
kitu antruoju ir vėl turėtų įvykti tas pats?