Tema: Re: Inamis
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-20 09:45:34
Linas Petkevičius rašė:

> su tarnybiniu perduoti administracinei komisijai. Variantas - "Aš čia iš
> kavos tirščių pabūriau ir manau, kad Petras teisus, Antanas neteisus,
> sutartis galioja, taikom restitucija, lauziam duris" šiuo atveju
> nesuveiks. Todėl, kokių faktų jiems užtenka - man nusišvilpt. Ne jie

Policijia neturi teisės iškeldinti (teisėtai jis įsikraustė, gyvena ar
ne). O pats tuo labiau. O dabar net ir teisę ten būti jis turi (todėl
visokie įsilaužimai ir įsibrovimai čia nebetinka -- pareigūnams jis
nuomininkas, o toliau jau aiškinkitės per teismą ir nedrįskit
savavaldžiauti keisdami spynas, kraustydami jį iš buto.

Bent iki tiek mūsų paralelios visatos gali susikirsti skaitant CK?