Tema: Re: Inamis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-21 12:17:34
> Dabar dėl formuluočių riesim nosį, nes jos kažkuo nepatogios, nenaudingos?
> Atrodo, kad jau neutraliau nebėra kur, o čia, mat „nesuformuluotas
> klausimas“...

Tai ir siulau mano formuluote. Ko ji netinka? Zodziu jau paklausiau - man
tai nesunku. Tiksliau ne paklausiau, bet seip papliurpem. Deja - atsakymas
"Ek to dorniau, neissidirbiniek" turbut neitikins taves, kad jis nuskambejo
ish teisejo su 20 metu stazu ir noresi tikslesnes formuluotes.

> Parašyk, kad teisme išaiškėjo, kad buvo padarytas teisės pažeidimas (o
> buvo?) patenkant į butą be nuomininko žinios, nes būtent tai stengtųsi
> kvestionuoti nuomininko gynėjai.

Ir ka tai pakeistu, kad i buta patekta neteisetai (nors antstolis ten pateko
nieko nepazeides). Nuo kada pazeideju parodymai laikomi niekiniais?