Tema: Re: Inamis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-19 21:18:08

> Na, bobą juk vežė...

Tai ir mano versija pasidaro logiska ir itikinama?

> Tai kodėl neabejoji, kad/kodėl nuomininkas nebuvo vežamas į nuovadą dėl
> savavaldžiavimo?

Todel, kad boba dura ir sneka ko nereikia.

> Jis ten turi teisę patekti ir kviečia policiją. Jei savininkė neduoda
> raktų, jis kviečia durų atidarymo tarnybą ir nieko nepažeidžia.

Pririshu prie savo kojiniu plyta ir imetu jas i tavo balkona. Tada skambinu
112, kvieciu policija ir reikalauju mane ileisti vidun, nes ash ten gyvenu -
garbe zodis.

Atsibodo sferiniai arkliai vakume. Kokios realios sankcijos tavo nuomone
iskrauscius nuomininka su zodine sutartimi, kuris i menesi mokejo 450 Lt,
nepanaudojus fizinio ir psichologinio smurto?