Tema: Re: Inamis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-19 21:24:09
Vo ka radau:

 BK  294  straipsnis nustato dvi savavaldžiavimo   nusikaltimo
sudėtis:  pirmoje dalyje - pateikta savavaldžiavimo sudėtis,  kai
padaroma  didelės žalos asmens teisėms ar teisėtiems  interesams;
antroje dalyje - savavaldžiavimas padarytas panaudojant  psichinę
ar fizinę prievartą nukentėjusiajam ar jo artimam asmeniui.
    Nusikaltimo sudėties požymių visuma (objektyvieji požymiai  -
veika, padariniai, priežastinis ryšys ir subjektyvieji požymiai -
kaltė,  motyvas, tikslas) yra būtinas pagrindas asmenį  patraukti
baudžiamojon  atsakomybėn.  Taigi,  kad  neteisėtas    kaltininko
elgesys  būtų  pripažintas savavaldžiavimu baudžiamosios   teisės
prasme,  yra  būtinos visos įstatymų leidėjo BK 294   straipsnyje
numatytos sąlygos.