Tema: Re: Inamis
Autorius: Cube
Data: 2009-12-19 21:15:44
Linas Petkevičius wrote:
> Nu jeigu bandot mane traukt ant baudziako uz tai, tai turbut ne ash turesiu
> irodineti. O nei psichologinio nei fizinio smurto priesh ji naudoti ash
> nezadu - antstolis ir tai uzfiksuos.

Smurtas nebutinas - cia tik kvalifikuojantis pozymis, uztenka to, kad tu
darai pries jo valia, kad ir jam nesant, nezinant, ar zodziu
nesutinkant. O del irodymu tai taip - baudziake jau turetu irodyti tavo
kalte, ir jei laikytumeisi teisingos pozicijos bei neprisisneketum ant
saves  - t.y. nepradetum policijai aiskinti taip, kaip cia pasnekejai ;)
tai greiciausiai nieko neirodytu. Bet zinai, as sakyciau, kad tasymasis
iskeldinant teismo keliu daug geriau negu tasymasis del bauziako su
policija.