Tema: Re: Inamis
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-20 12:17:54
Linas Petkevičius rašė:

> Ne del visu straipsniu. Del 188 jie nesprendzia. Ar manai, kad eilinis
> policininkas gali ateiti ir patikrinti mano namo statybos leidima, o
> nusprendes, kad jis negalioja - nugriauti?

Nemanau, tačiau ar tikrai dėl 188 nesprendžia. Nes aš matau, kad dėl
įvairių 188 straipsnių sprendžia.

> Gali apklausti ir supazindinti su atsakomybe.

Ir taip 10 kartų?

> Shita vieta labai jau gasdina.

> Ramiai ziures kaip gadinamas mano turtas? Ish kur tu istraukei, kad
> policininkas zino, jog tai nuomininkas? Dieduko zodziai? O kitoje puseje

Konkretus žinojo, nes yra abiejų liudijimai. Jei kitas konkretus
nežinos, tai senukas spiegtų apie savo liudijimą toje ir toje nuovadoje
(pareigūnai turbūt aiškintųsi, tikrintų) ir tai, kad kaimynai gali
paliudyti. Mano supratimu, pakaktų bent mažiausio „įtarimo“, kad senukas
ten iš tikrųjų gyvena ar yra įsikėlęs (kaip tai skiriasi, kvalifikuojama
nuo įsibrovimo nežinau) ir savininkės ketinimai jį iškraustyti, jo
neįsileisti tampa neteisėti, dėl ko jie jau imasi veiksmų.