Tema: Re: Inamis
Autorius: nerkaperka
Data: 2009-12-20 11:13:34
O 6.217 CK čia negalioja? Nuomos pinigų jis nemoka. O pinigų sumokėjimas
prilyginamas sutarties sudarymo pretekstui Pasak Lryto: "Esą aš pati
paliudijusi, kad gavau avansą – vadinasi, esame sudarę žodinę sutartį".

"1. Šalis gali nutraukti sutartį, jeigu kita šalis sutarties neįvykdo ar
netinkamai įvykdo ir tai yra esminis sutarties pažeidimas."

ir "Šio kodekso 6.217 straipsnyje numatytais pagrindais nukentėjusi šalis
gali sutartį nutraukti vienašališkai, nesikreipdama į teismą. Apie sutarties
nutraukimą privaloma iš anksto pranešti kitai šaliai per sutartyje nustatytą
terminą, o jeigu sutartyje toks terminas nenurodytas, – prieš trisdešimt
dienų."

nerkaperka