Tema: Re: Inamis
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-21 16:03:28
Fwd rašė:
> Siaubas :) Įsivaizduok kitokią situaciją. Pas tave į namus veržiasi
> piktasis pilietis X. Daužo duris, sako įleisk mane į mano namus!! Jis
> mano turintis teisę ten gyventi. Jis mano, kad tokios teisės neturi
> tu. Durų atidarymo tarnyba tikrai nieko nedarys, jeigu tu būsi
> namuose, ir/ar pateiksi nuosavybės dokumentus. Netgi jei ir nebūsi,
> vis tiek jie neturi teisės atidarinėti bet kokių durų. Anyway,
> pilietis X vis dar veržiasi pas tave. Ką darai, ir ką manai darytų
> policija, atvažiavusi į vietą?

:-)
Siaubas...

Visų pirma, pilietis neteisėtai braunasi į mano nuosavybę ir iškviesta
policija jį sulaiko (tingiu gilintis pagal ką ir kas jam gresia; turbūt
kaip minimum viešosios tvarkos pažeidimas, jei nerašysiu pareiškimo dėl
sugadintų durų, grasinimų, išgasdintų šeimos narių)
Juo blogiau tam piliečiui, jei jis ten jau įsibrovė, nes tada jam gresia
atsakomybė pagal BK 165:

165 straipsnis. Neteisėtas asmens būsto neliečiamumo pažeidimas

1. Tas, kas neteisėtai slapta ar atvirai, panaudodamas apgaulę ar smurtą
arba kitokiu būdu prieš savininko ar jo įgaliotų asmenų valią įsibrovė į
kito žmogaus gyvenamąjį namą, butą ar kitą gyvenamąją patalpą arba jos
priklausinius, įskaitant saugomą būsto teritoriją,
baudžiamas viešaisiais darbais arba bauda, arba laisvės apribojimu, arba
areštu, arba laisvės atėmimu iki dvejų metų.

*Absoliučiai* kita/kitokia situacija yra tada, kai tu esi teisėtas
nuomininkas, nes įstatymas gina/garantuoja tavo teisę ten būti, juoba,
pasak Lino ir apskritai, esi teisėtas tų patalpų valdytojas.