Tema: Re: Inamis
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-19 22:27:08
Linas Petkevičius rašė:

> BK gresme tikrai matau minimalia - iki to pritempti kaip iki menulio.

Tu tik matai, o savininkė rizikuos savo kailiu. Nejauti atsakomybės
siūlydamas savo planus (tebūnie tik hipotetiškai)?

> Negarantuoju. Taciau tokiu veikeju grasinimas teismais mane nelabai
> gasdina.

Tokiu atveju jis turbūt laimėtų. Vėl gi, savininkei nebūtų minimalu. Aš
tiesą pasakius manau, kad nieko gudresnio čia nei verta, nei besigauna
(ypač paviešėjus situacijai) daryti, kaip tik teismas.