Tema: Re: Inamis
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-20 00:01:19

> Tokiu atveju jis turbūt laimėtų. Vėl gi, savininkei nebūtų minimalu. Aš tiesą pasakius manau, kad nieko gudresnio čia
> nei verta, nei besigauna (ypač paviešėjus situacijai) daryti, kaip tik teismas.

Tokiu atveju teismas konstatuotų, kad viena šalis vienašališkai nebevykdė įsipareigojimų (priminsiu, kad jis nemokėjo
nei nuomos, nei komunos analinių mokesčių). Pripažintų sutartį nebegaliojančia, priteistų moteriškei už nuomą ir komunos
analinius mokesčius. Duotų terminą susimokėti. Už kitas detales (daiktų išnešimą, spynų keitimą) pagrūmotų piršteliu.