Tema: Re: Inamis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-20 09:32:39

> Kodėl tau vis užšviečia, kad jiems rūpės ką tu bursi apie neva nutrauktą
> sutartį, o Turčiakovas tvirtins priešingai?
> Jiems pakanka fakto, kad Turčiakovas čia buvo/yra nuomininko teisėmis
> (juoba, kad jis pats tai tvirtina), kol nenutrauksi sutarties per teismą.

Kiek zinau policijos galias, jei ne kokei teksaso reindzeriai ar valstybes
maršalai iš filmuku, kurie turi besalugiska teise vykdyti teisinguma online.
Policininkas nera igaliotas nuspresti - buvo teises pazeidimas ar ne. Jis
tik gali issikviesti abi puses apklausai,paimti nuskriaustojo pareiskima
surasyti protokola ir jei bus pagrindas viska su tarnybiniu perduoti
administracinei komisijai. Variantas - "Aš čia iš kavos tirščių pabūriau ir
manau, kad Petras teisus, Antanas neteisus, sutartis galioja, taikom
restitucija, lauziam duris" šiuo atveju nesuveiks. Todėl, kokių faktų jiems
užtenka - man nusišvilpt. Ne jie sprendžia. Jei bus priimtas sprendimas, kad
padaryta žala, aš turėsiu ją atlyginti. Tačiau jos forma ir dydi -
kompensuoti pinigais, leisti toliau gyventi bute toliau ar pabuciuoti
diedukui i zanda nustato ne eilinis patrulis.