Tema: Re: Inamis
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-20 01:05:10
Romas Z. rašė:
> Laimi, taigi jau apie tai kalbėta buvo.

Buvo. Ir vėl grįžtama, nes kažkodėl nenorima suprasti, kad raginimai
iškelti nuomininką yra nepagrįsti ir bergždi, nes tai paneigti (kad jis
yra nuomininkas; nutraukti nuomos sutartį) gali nuspręsti ir įpareigoti
iškeldinti tik teismas. O, kad sutartis sudaryta paliudijo abu. Aš bent
jau taip suprantu. Sutartis įsigaliojo, o nuomotojas nutraukti sutartį
gali tik įspėjęs prieš 6 mėn. ir tik per teismą, jei asmuo vistiek
neišsikelia.

> O jei aš imsiu tvirtinti, kad tu man savo butą išnuomavai?

Prieš tai paliudijęs, kad gavai iš manęs avansą, o man paliudijus, kad
aš sumokėjau? Nors, jei kažkaip įsikelsi, kai manęs nebus, pagal CK
6.612 aš ko gero jau turėsiu kreiptis į teismą.

> Faktas tas, kad sutartis nutraukta taip pat, kaip ir buvo sudaryta -
> žodžiu.

Ne. Nes Turčiakovas tai neigia ir policija šito nesiaiškina. O iškelti
neturi teisės.

> Apie tai irgi jau rašyta buvo - jei Turčiakovas ras, kur jam nuomoja
> veltui ir dar valgyti duoda, jis irgi negalės be teismo nutraukt? Ar
> užteks paskambinti?

CK 6.609