Tema: Re: Inamis
Autorius: Doc
Data: 2009-12-20 23:46:54
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:hgm5cr$sdf$1@trimpas.omnitel.net...

> Dėl ATPK/BK sprendi ne tu...
> (o man toks įspūdis, kad jūs čia garantuotai siuvatės garantuotus
> straipsnius)

Kaip supranti ir ne tu :) Jei neįrodysi, kad neteisingai suprantu BK 294
straipsnį, arba neištrauksi iš rankovės kokio kito BK straipsnio į temą,
šiuo atveju iki BK nepritempsi niekaip, kadangi pakeitus spyną nuomininkui
nesant, fizinės ar psichologinės prievartos jis niekaip nepatirs.

> Toliau: uždirbtas ATPK 188 nepanaikina sutarties ir nuomininko teisės
> patekti į vis dar nuomojamą butą, tad...?

Labai malonu, nuomininkas gali šią savo teisę sėkmingai ginti padavęs
civilinį ieškinį teisme.

--
Doc