Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: IT spec
Data: 2009-12-04 01:47:25
"Domas J." <domas@surf.lt-no-sp.am> wrote in message
news:hf9h86$b8t$1@trimpas.omnitel.net...
> Vargu ar teiseje rasi tokia savoka kaip "istatymo spraga". Arba
> veikiama(neveikiama) pagal istatymu ir kitu teises aktu reikalavimus, arba
> veikiama pazeidziant juos ir istatymu ar kitu teises aktu tvarka yra tai
> nustatoma.

"istatymo spraga" oficialiai neapibrezta, ka tai keicia? ar tai, kad teiseje
nera tokios savokos nieks nesinaudoja istatymu spragomis?
Vadink tu tai kaip nori, man teisines demagogijos neidomu. gali vadinti
"pasinaudojau istatyme numatyta galimybe gauti daugiau babkiu is valstybes
arba nesumoketi mokesciu kurie priklauso" :)

> Rasi keleta savokos "valstybe" apibrezimu, taciau as manau, kad valtybe
> tai yra suvereni teritorija ir jos pilieciai gyvenantys pagal isrinktu
> instituciju sukurtas taisykles(istatymus, teises aktus, etc).

prie ko cia valstybes apibrezimas? as ir pats zinau kas ji yra, taciau tie
isrinktieji manes kaip piliecio netenkina.
pagal apklausas jau nebetenkina dideles dalies pilieciu. turbut del to jau
bijo seimunai sausio 16, kad svarsto ka cia padarius, kad nebutu mitingu ta
diena, apie kuriuos spaudoj raso.

> Jeigu manai, kad sita "valstybe su pilieciais elgiasi kaip su vergais", ir
> nori isvaziuoti is sitos "dziungliu afrikos", tai pasinaudok
> akcija-atrakcija-pasiulymu. Artejanciu svenciu proga padovanosiu bilieta i
> bet kuria populiariaja emigracijos sali (i viena puse) ekonomine klase.
> Tiesa, jeigu pasinaudosi pasiulymu teks sudaryti sutarti, kurios esme yra:
> parsivilkus cia anksciau nei per du metus, teks man sumoketi bilieto kaina
> (ir mokescius), bei visas ir bet kokias islaidas susijusias su sios
> prievoles igyvendinimu. "Mailas" tikras.

o gal as nevaziuosiu bet pasinaudosiu "istatymu spragomis" ir del to dar
kazkaip cia isgyvensiu :)
man dzin tavo tas mailas ir pinigu bilietams pats turiu.

demagogai jus demagogai teisiniai :)) realybe yra kiek kitokia.