Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-03 23:45:09

"IT spec" <no@mail-here.com> parašė naujienų
news:hf9b60$6ab$1@trimpas.omnitel.net...
> butu aiskiau ivardinta ir spaudoj butu daugiau viskas ir aiskiau aprasyta,
> dabar matom tik padrikus sakinius i vienus vartus.

Nu jo - rimtas argumentas 99% isitikinimui.

> cia mano tik spejimas, bet as esu tokiose provincijose seniau susidures su
> prokurorais ir teismais, tai zinau kad ten visada buna darbas daromas tik
> varneles uzsidejimui savo statistikoje ir didele dalis vis tiek buna
> sprendziama aukstesniuose teismuose, kur pasimato visos tu vietiniu
> rajoniniu teismu bei prokuroru kliurkos.

O gal susidurei su statistika? Pavyzdziui vienos apskrities kliurkos bylose
susijusiose su KET - 86% nutarimu palikta nepakeista, 9% grazinta atgal, 5%
sprendimas pakeistas (nebutinai panaikintas). IMHO, kaip del varneliu labai
neblogai. Nepamirsk tokio dalyko, kad jei prokuroras padarys darba del
varneles, nereiskia, kad ta pati padarys ir teisejas bei kitos puses
atstovai.