Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: KEdas
Data: 2009-12-02 14:42:56
pjezo rašė:
> paimk, viena diena suskaiciuok kiek kartu del visko visiem esi
> skundesis, kiek kartu tai darei pagal savotiska savo isivaizduojama
> teisybes suvokima, bei nesilaikydamas nustatytos tvarkos- gal rasi
> atsakyma kodel i tavo skundus jau senokai niekas nebereguoja. na o
> nerasi- tuomet toliau laikyk save kovotoju uz teisybe, o visus kitus
> blogieciais, gal bent geriau jausiesi.

O kam man skaičiuoti? Žinau tik tiek, kad jei nori kažką pilietiško
nuveikti, tai reikia ilgai ir nuobodžiai valdininkams įrodinėti, kad esi
ne ožys ir tokias teises man suteikia įstatymai. Pikčiausia, kad ilgai
reikia aiškinti ir papunkčiui cituoti kokių procedūrų jie privalo laikytis.
O į mano skundus kuo toliau, tuo labiau reaguoja, nesiparink, mankurte.