Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-01 15:27:36
Na, atlyginimo didinimas 2 kartus dirbant tą patį darbą taip paprastai nevyksta, nebent ji iki tol uždirbo po 800Lt/mėn, arba nebent ji iš skyriaus vedėjos pakilo iki direktoriaus pavaduotojos. Bet čia ne esmė šiuo atveju.

Telieka pasikartoti - iš neteisės negimsta teisė. Įstatymo šūdinumas pats savaime nesuteikia jokios teisinės nei netgi moralinės "teisės" naudotis tuo šūdinumu, ŽINANT, jog taip darai žalą visai savo visuomenei.