Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Fwd
Data: 2009-12-01 12:05:25
Kiekviena išmoka turi paskirtį. Motinystės išmokos skirtos suteikti motinai tokias pačias pajamas, kaip kad turėjo prieš vaiką. Todėl ir mokama 100% buvusio atlyginimo. Ne 80%, ne 120%.
Ir man, mokesčių mokėtojui, kyla natūralus pyktis, kai kažkas bando pasinaudoti tokiais dalykais, idant gautų daugiau babkių. Teisės kontekste tai galbūt ir neprasilenkia su įstatymais. Nors iš tiesų įdomu, ar būtų moteris apkaltinta, jeigu jai tokiomis aplinkybėmis padidintų atlyginimą 2x, 5x, 100x?