Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: pjezo
Data: 2009-12-01 17:22:00
manau skirtumas yra vienas.
mokestiniu atveju- atlikta apsimestiniai/is sandoriai/is siekiant isvengti mokestines prievoles.

mamyciu atveju- atlikti apsimestiniai veiksmai siekiant gauti ismokas.

zinoma isvengta pinigine taip pat gali sudaryti buti sukciavimo sudeties elementu...
bet istatymu leidejas nusprende kad mokestine nepriemoka traktuojama kitaip nei pasisavinta is valstybe suma. tarkim atejai kai nesumokamas pelno mokestis 1 00 000 ir kuomet pasisavinamas PVM 100 000.

bet kokiu atveju teoriniai musu pamastybai jais ir liks teismas anksciau ar veliau atsakys.
Ir gal ne ne nmusiskis, pasistengus ir iki EB TT gali byla nukeliauti...

nors ir teismai anekdotus suskelia kartais...
turbut nepralenkiama cia butu musu LAT nutartis del preliminariu sutarciu ir neva tai negalimu mokejimu ir netesybu pagal jas:)
pirma karta skaitydamas vos nuo kedes nenukritau, net nezinojau cia juoktis ar verkti ir ka zmonem sakyti....
na bet atejo prasviesejimas ir patys istaise savo lepsusa...

so, pagyvensim pamatysim, sakyt kaip bus is tiesu- nzn kas galetu drasiai...