Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-03 12:39:29
1 klausimas: kodėl man reikia domėtis, kokią dalį Sodros biudžeto sudaro išmokos mamoms? Tai absoliučiai nieko nekeičia - nusikaltimas lieka nusikaltimu.
- Tik vėlgi patvirtina, jog tai tavo "labai kietas" argumentas, kodėl mes lyg turėtumėm tokioms sukčėms atleisti?
- Taip pat iš tavo žodžių suprantu, kad mamos (tiek sąžiningos, tiek sukčės) laikytinos "šventomis"?

2 klausimas: tai ar visgi tu susijęs su prekyba kompais? Taip/Ne?
2a klausimas: tai visgi ar jūs BANDĖTE dalyvauti konkurse, ir pralaimėjote? Taip/Ne?
- Pastebėjimas: "nejauciu jokios moralines problemos pasivogti is tos pacios sodros" - ši tavo citata labai graži.

3 klausimas: ar turi bent jau įtarimų, kad Šilutėje mamytė buvo nuteista, nes kažkas papirko korumpuotą teisėsaugą? Teisėjai papirkti, prokurorai? FNTT visas skyrius?
Tavo citata: "daug kam jau Lietuva sumokejo kompensacijas is tos pacios musu visu kisenes, uz savo teisesaugos sistemos korupcija."

Žodžiu, ponas ITspec, šnekate kaip labai labai labai paprastas žmogus, išklysdami iš priežasties-pasekmės ryšio. Stiliuje:
- faktas: pernai žvejai tinklais Kauno marioje pagavo 20Kg svorio karosą;
- "loginė" Išvada: šiemet važiuodamas Balbieriškio gatvėmis tempsiu paskui automobilį didelį tinklą nuo futbolo vartų, taigi tikrai tikrai pagausiu 20 kg svorio KILBUKĄ.

4. komentaras: "be be be, nieko nesuprantu, bet tu vistiek loxs, nes aš taip pasakiau"??? Teisingai išverčiau jūsų mintis?