Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: jo
Data: 2009-12-01 13:12:00
Kam rupi tavo vaikai, ir kaip tu juos auginai? Jiegu tavo zmona nedirbo, tai
dabar visiems nedirbt, kad tik neduok dievie daugiau nei Tu su savo zmona
negautu? Kas kaltas, kad tu nedirbanciai vaika itaisei? Gal pries tai
reikejo pagalvot ir paskaiciuot? Cia elementariausiai pavydas, daugiau
nieko. Is serijos as sude sedziu, tai ir kiti turi sedeti.

Dabar del sukciavimo. Buvo "spraga" istatymuose ir visi (dauguma, kas bent
moka skaityti istatymus ir skaiciuoti) ja naudojosi. Dabar jei ta alga buvo
sumoketa oficialiai, nuo juos nuskaiciavo mokescius ir t.t., tai kas gali
dabar spresti, ar ji per dydele buvo ar ne? Kodel tik dabar susirupinta, o
ne tada kai ta alga mokejo (ir kai buvo nuo jos skaiciuojami mokesciai)?
Aisku kad cia buvo padaryta specialiai, bet ar tai nusikaltymas, jei viskas
buvo padaryta svariai?

 Ir dar bausme - 2 metai?!? Kazkaip neatsimenu, kiek sedejo VP berniukai,
kai pasinaudodami istatymu spragomis nesumokejo 80 mln. litu?

"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> parašė naujienų
pranešime:hf2jor$pvf$1@trimpas.omnitel.net...