Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: pjezo
Data: 2009-12-01 17:28:39
paimk, viena diena suskaiciuok kiek kartu del visko visiem esi skundesis, kiek kartu tai darei pagal savotiska savo isivaizduojama teisybes suvokima, bei nesilaikydamas nustatytos tvarkos- gal rasi atsakyma kodel i tavo skundus jau senokai niekas nebereguoja.
na o nerasi- tuomet toliau laikyk save kovotoju uz teisybe, o visus kitus blogieciais, gal bent geriau jausiesi.