Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: KEdas
Data: 2009-12-01 15:48:27
Jonas Sergejenka rašė:
> Na, atlyginimo didinimas 2 kartus dirbant tą patį darbą taip
> paprastai nevyksta, nebent ji iki tol uždirbo po 800Lt/mėn, arba
> nebent ji iš skyriaus vedėjos pakilo iki direktoriaus pavaduotojos.
> Bet čia ne esmė šiuo atveju.

Ne, susirado papildomo darbo.

> Telieka pasikartoti - iš neteisės negimsta teisė. Įstatymo šūdinumas
> pats savaime nesuteikia jokios teisinės nei netgi moralinės "teisės"
> naudotis tuo šūdinumu, ŽINANT, jog taip darai žalą visai savo
> visuomenei.

Štai šioje vietoje aš nelinkęs sutikti, kad vaikų gamyba yra ŽALA
visuomenei. Aš ilgas vaiko priežiūros atostogas vertinu kaip skatinimą
turėti daugiau vaikų, o vidurkio skaičiavimo termino trumpumą – kaip
eilinę seimo kvailystę.
Pvz. mano pusserė ryžosi kepti trečią vaiką, nes jos darbovietė (H&M
Lietuvos padalinys) auginant antrą vaiką užsidarė ir tokia alga niekur
kitur nebegrėsė.
Juokingiausia, kad už trečio vaiko priežiūrą sodra mokės daugiau nei už
antro, nes priskaičiavo išeitinę darbovietės kompensaciją (už 6
mėnesius) ir savo pačios išmokas. Manai, kad pusseserė turėtų kažkur
prisiduoti, kad po to nebūtų apkaltinta sukčiavimu?