Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Gintas
Data: 2009-12-02 21:02:17
matosi, kad nenutuoki-kokios susidaro teismo islaidos ir kokias gali prisiteisti :) Bedu jis vis nemato, o jos panoseje :)

p.s. Atkurimo laikais isaiskejo, kad kitame mieste yra prasiskolinusi imone, kurios savininko vardas ir pavarde sutapo su mano. AK-tada nesirasydavo. Turejau irodinet, kad tai ne mano imone :) Naivokas esi, jei manai, kad gali prisiteisti tiek, kiek isleidi pinigu , laiko ir nervu irodinedamas, kad nesi kupranugaris.