Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-01 14:34:20
Jo, jis apie Ė. :)
Geras kalambūras, reiks panaudoti prie progų.

Ir iš realaus gyvenimo: teko susidurti su kliente "-Ė". Tai nuo pat pirmo kontakto, kai dar pavardės nežinojau, buvo problemų. Paskui tik spėjau gaudyti. Gal nesu labai gabus "tramdant" tokius žmones, tačiau man negėda pripažinti, kad teko šiek tiek pasitempti ir paskui pasiūlyti tokias sąlygas, kad ji labai mandagiai ir su orumu atsisakė tolimesnių biznio reikalų, ir nuvarė kitiems kvaršinti galvas.
Negerai pasielgiau, bet liko vilties, kad užsirovė ant panašaus į ją pačią arogantiško sukčiaus, ir susitvarkė jie savo reikalus pagal savo paniatkes. :)