Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-01 14:26:35
Jo, klausimas - kodėl kažkas iš tavo pažįstamų 3 kartus reikalavo kyšio?
Kioskelį turi? Tai tada čia vadinasi "reketas", ir BK turi atitinkamus straipsnius.

O gal tiesiog elgėsi chamiškai kitų visuomenės narių atžvilgiu, laikydami sau pareigą save eilinį kartą paguosti, jog dar žalą ne visuomenei, o sau. Arba "valdžiai". Arba tiesiog "valstybei". Ir tipo tada ta žala kaip ir nurašoma galėtų būti?

Kodėl per tokius piderastus paskui gyventi neina? O keistis reikia pradėti nuo savęs. Bet jei vaikus auklėdamas mokai juos vogti, nes vagys geriau gyvena - tada diskusija man net neįdomi, aš mielai mokėčiau papildomai, kad tokie šunsnukiai sėdėtų kaliūzėje kuo ilgiau, išlaikomi mano darbo. Kad tik nesipainiotų po kojom.

Laukiu, kada visuomenė nustos toleruoti šunsnukius savo tarpe.
Matau metas Batka kviestis pas mus :)))