Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-01 15:04:32
Tu ant mano vaikų nelok, jie MAN rūpi :)

Kaip jau parašiau kiek žemiau - įstatymo paskirtis yra kompensuoti vaikus auginančioms mamoms jų negautas pajamas.
Kadangi paskutinis Lietuvos Orakulas jau seniai mirė, niekas negali 100% pasakyti, kokia GALĖJO būti tos moters alga tuo laikotarpiu, kai ji vaiką. Nes sužinoti tiksliai galima būtų buvę tik tuo atveju, jei ji būtų negimdžiusi, o dirbusi toliau.

Kadangi toks "spėliojimas" labai slidus - kažkas nelabai korektiškai sumąstė "formulę", kuri iš esmės būtų visai teisinga, bet TIK TUO ATVEJU, jei tokia formulė būtų slapta absoliučiai visiems. Priešingu atveju - laisvas kelias sukčiavimui.

Taigi, išryškinti sukčiavimą galima pasitelkiant "protingumo" kriterijų. Šiuo atveju - reikia atsakyti į klausimą: "Kokia yra tikimybė, kad dėdė antstolis būtų samdęs tokiam fiktyviam lengvam darbeliui konkrečią Sodros darbuotoją už TOKIAS afigennas babkes, jei niekas nebūtų nėščias, jei niekas nesitikėtų iš Sodros gauti jokių pašalpų?"

Jei turi sveiko proto - atsakysi ne tavo pozicijai palankiais žodžiais - "sušikta ta tikimybė, beveik nulinė".

Dar daugiau, pasitelkiant panašią dedukciją nesunku įžvelgti kitą žmogiškojo nihilizmo apraišką - vaikų gimdymą "dėl pelno". T.y., tarkim išėjai gimdyti vieno vaiko, paskaičiavo tau labai neblogas babkes. Paskaitei įstatymuose, kad tuo atveju, jei nesuėjus 2 metams (ar netgi 1 metams) pasigimdysi dar vieną vaiką - gausi AFIGENNAS babkes iš valstybės (t.y., visų mūsų - lochų). Ir staiga tau antro vaiko "padarymas" tampa tikslu pasipelnyti, pasistatyti namą ir pan. Nors labai gerai visas pasaulis žino, kad normaliai moteris negimdo pametinukų. "Normaliose" šeimose vaikai kas 2-3 metai ritasi. Tačiau kur tau! Taigi nuplauks visos BABKĖS, jei padarysi pertrauką...

Vat jums ir prašom - tada perimas vaikas tik iš išskaičiavimo, o tai yra dar žiauriau, nei kad vogti mūsų visos visuomenės pinigus. :(