Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Silvano
Data: 2009-12-01 16:10:41
as viska puikiai suprantu. Ir as diskutuoju daugiau apskritai, nei apie sita
konkretu atveji. As manau, kad as turiu teise besilaukianciai bobai pakelt
alga, kad ji gautu didesne motinystes pasalpa. Taip, tarkime toks mano
tikslas. Kokia apgaule as pasisavinu svetima turta ? As nieko
neapgaudineju - istatyme parasyta, kad skaiciuojama paskutiniiai n menesiu.
Blemba, pagalvoja boba, dirbau 15 metu, mokejau mokescius, o gausiu ismoka
mazesne negu jaunikles vistos su metu darbo stazu. Reikia butinai pasididint
apmokestinamasias pajamas. Ir susitari, kad dirbsi papildoma daba, susirandi
kita ir pan. Gauni didesnes pajamas, nuo ju moki mokescius, po to gauni
didesne ismoka. Kas ka ir kokiu budu apgavo ? :))