Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: KEdas
Data: 2009-12-02 12:30:15
Linas Petkevičius rašė:
> Nu. Ash irgi atsiverciau 1990-u metu KET. Ten parasyta, kad maksimalus
> leistinas greitis 110. O vat siandien jau raso, kad 130. Visiski
> berasciai....

Nori pasakyti, kad 273 straipsnis (jį aiškina) per 4 metus pasikeitė iš
esmės?

Arba kitas pavyzdys:
Norint paduoti skundą teismui 2009-07 BŪTINAI reikalavo skundžiamo
nutarimo kopijos. Nutarimo lydraštis priėmėjui netiko ir tokį skundą
atsisakė priimti. Bandant iš policijos išsireikalauti nutarimo kopiją
praėjo terminai, o priimamajame to nepastebėjo. Po savaitės grąžino ir
teko prašyti pratęsti terminus, nors ant gautos nutarimo kopijos buvo
data kada ją man įteikė (pagal tą datą terminai praleisti nebuvo).
Bešnekant apie terminų praleidimo pagrindimą priėmėjas pasiūlė pateikti
voką kada tie NEREGISTRUOTI laiškai iš policijos buvo gauti. Teko jam
paaiškinti, kad tokių vokų aš galiu rasti bet kurios savaitės data ir
todėl toks įrodymas yra niekinis.
Šį rudenį priėmė skundą ir be nutarimo kopijos (tik su lydraščiu).

Dalį skundų teismas atsisako nagrinėti, nes jų manymu policijos
neveikimas man žalos nedaro. Dabar perdaviau skundus LVAT, kad mane
pripažintų morališkai nukentėjusiu. Žiūrėsime kuo baigsis.

Šį rudenį priėmė nagrinėjimui skundą, kuris savo esme toks pats kaip
vasarą atmestas skundas. Vasarą atsisakė mane pripažinti
nukentėjusiuoju, o rudenį juos aplankė nušvitimas ir nagrinėti ėmėsi.

Ir po viso to tu nori pasakyti, kad ten dirba savo darbą išmanantys
profesionalai?