Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-02 13:02:01
Kažko matyt nežinau?
Jei siūlo man į snukį, o aš nepasiūlau atgal - čia blogai?
Žinoma, galima tiesiog praignoruoti tokius veikėjus, bet nesugebėjau susilaikyti. :)))

Ar čia visi labai užsigavo dėl mano leptelto "pametinukų" šeimų epiteto? Kas įsižeidė - atsiprašys. O "nenormalu" tarp kabučių - reiškia neįprasta. Kai katės valgo melionus - aš tai laikau "nenormalu" pagal savo supratimo lygį, bet nelaikau tai išsigimimu kažkokiu. Nes genijaus irgi negalima vadinti normaliu. Tik nereikia labai asmeniškai priimti širdin.

Nenormalu yra gimdyti iš išskaičiavimo. Man tokių vaikų gaila. O tėvų jau net neverta gailėtis. :((