Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Gintas
Data: 2009-12-01 18:33:10
o as aiskinu-kad nustatytas sukciavimo atvejis remiantis susiformavusia nuomone-kad zmogus is principo linkes apgauti sodra, kad tikimybe, surast toki pelninga darba esant nesciai-labai maza. "nepagristai isaugo atlyginimas"-juokas ima. Kaip jau sakiau-jei ne ismokos, toks atlyginimo isaugimas nieko nebutu stebines, Sodra butu tik rankomis trynusi. Atmeskit ismoku klausima-ir viskas staiga pataps teiseta, grazu ir pilietiska. Moteris rado pelninga darba ir pildo valstybes biudzeta :) Kaip grazu.... O jei , jau kalba apie ismokas-sodinam niekse i kalejima, uzsimane mat pasinaudot valstybes sukurtomis ismoku apskaiciavimo taisyklemis .......