Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-01 16:56:35
Jei vadovautumėmės precedentine teise - pa defaultu neatleidžia.
Nereikia galvoti apie tą "teisę" kaip apie kokią panacėją. Ten labai jau reikia bylos aplinkybes pritempti prie buvusios bylos aplinkybių, kad būtų galima PRAŠYTI teismo taikyti analogiją. Taip, skaičiau US bylų daug. Cielus 2 metus kasdien.