Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: IT spec
Data: 2009-12-03 23:39:12
butu aiskiau ivardinta ir spaudoj butu daugiau viskas ir aiskiau aprasyta,
dabar matom tik padrikus sakinius i vienus vartus.
cia mano tik spejimas, bet as esu tokiose provincijose seniau susidures su
prokurorais ir teismais, tai zinau kad ten visada buna darbas daromas tik
varneles uzsidejimui savo statistikoje ir didele dalis vis tiek buna
sprendziama aukstesniuose teismuose, kur pasimato visos tu vietiniu
rajoniniu teismu bei prokuroru kliurkos.

zodziu laukiu tesinio kuo ten baigsis.