Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Gintas
Data: 2009-12-01 12:57:48
is pavyzdzio matau, kad lenki prie to, kad mamyte isvis nejo i darba ir nieko ten nedare? Man susidare ispudis-kad sutvarkytu bylu skaicius nurodytas-vadinasi dirbo. O ar brangiai ar pigiai sutvarkytos ar pakankamai kruopsciai-cia jau darbdavio ir tiktai jo kompetencijoje spresti.  Vienas advokatas praso 600lt uz valanda, kitas 100. Nu ir? Tarsi tiek tas , tiek tas -atvyko i teismo posedi, sugaiso valanda, israse saskaita ir atia. Rezultatu ner kaip sulyginti-posedis atidetas, taciau saskaita israsyta! Ta, prabangu, sodinam?

Manau-kad visame pasaulyje zmogus gali samdydamas darbuotoja-moket jam tiek kiek mano esa reikalinga.  Nugriutu manau , jei kas kokiai kino zvaigzdei nurodytu-tu tam apsauginiu permoki koki 10kartu, va atestuotas zmogelis-dirbs tau pigiau, o ta mes pasodinsim, nes jis sukcius tikisi veliau didesne pensija gauti :)