Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: pjezo
Data: 2009-12-01 12:24:58
imho nuo tokio mastymo ir reikejo pradeti kurian ismoku sistema.
Galbut teisingiausia butu imti VDU skaiciuojama uz paskutinius 5 metelius?

Dar teisingiau butu sistema "kiek duodi tiek ir gauni"- fiksuojama kiek imoku imoketa, yra siulomi ismoku variantai- tame tarpe tiek motinystes, tiek nedarbingumo, tiek bedarbio pasalpu tiek ir pensiju mokejimas ir to paties krepselio i kuri zmogus dejo kol dirbo.

Bet tada jau gaunam privacius pensiju fondus....

Ir kuo daugiau galvoju- tuo labiau erzina nelogiska "sodros" sistema...