Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: KEdas
Data: 2009-12-01 15:36:36
pjezo rašė:
> "Pati" STT ar bet kuri kita istaiga niekada, niekaip ir jokioje salyje to nepadare.

Kaip suprasti? O kam tada skelbiami anoniminiai telefonai ir kitas
stufas? Vietoj psichologinės pagalbos?

> [...]
> O jei is tiesu yra toki dalykai, ir tavo draugai tyli- tuomet velgi- jie patys nemaziau kalti kad leidzia tam vykti.
> Galimybes trumpinti tokius pirkimus yra nuo iki.
> -VPT.
> -teismai.
> -STT
> -Prokuratura.
>
> Tik norek.
>
> vat tik beda- daznai "itarimu turi"  tie kurie beviltiskai pralaimi konkurus- tada labai populiari vadybininko pasaka savo bosui -"nieko negalejom padaryti, konkursas nupirktas".

Na, kai dėl to paties dalyko turi skųsti vis aukštesnės instancijos
sprendimą nieko nedaryti, tai rankos gana greitai nusvyra.

Pvz. aš bankroto departamentui žodžiu nupasakojau apie administratoriaus
daromus pažeidimus, tai tie pasakė, kad jiems įdomūs tik rašytiniai
skundai. Tai nx jie ten reikalingi, jei raštu aš tą pačią medžiagą galiu
prokuratūrai ir teismui nunešti? Departamentas juk vis tiek
„išnagrinėjęs“ pasiūlys ten pat kreiptis.
Situacija panaši kaip ir su vartotojų teisėmis arba darbo inspekcija,
kai po ilgo tampymosi finale pasiūlo pačiam kreiptis į teismą ir net
teisinės pagalbos nesuteikia.