Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: IT spec
Data: 2009-12-03 03:11:00
"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message
news:hf5f3b$2lm$1@trimpas.omnitel.net...
> Visame tavo tekste rėkte rėkiama štai kas:
>
> 1. "sukčiaujančios" mamos nenustekena Sodros biudžeto, joms NELEGALIAI
> byra tik kapeikos; Yra, kas vagia daugiau, dėl to negalima bausmi smulkių
> vagių, kol nenubausti didesnieji;

gal tu pasidomek kiek is viso % sudaro tos ismokos visoms mamoms, kiek
sudaro didesnes nei keli klt ismoku ir sulygink su sodros visa skyle. ir ar
ta suma verta visuomenes skaldymo ir nuomones formavimo, kad visos mamos
apgavikes?
ar jum jau nieko svento nebeliko aplamai? kur ritasi zmones... teisingai
kazkas pasake, cia auginantiems vaikus toj debilu saly reiktu auksinius
medalius dovanoti ir premijas, o ne teisti mamas, kurios naudojasi
istatymais ir ju spragomis.
Nei kiek neabejoju kad ir tamsta turedamas kokia imone nenoretum pasinaudoti
proga sumoketi maziau mokesciu, rasdamas istatyme spragas, del to kalti yra
tie kurie isleidzia tokius istatymus.

> 2. Sodra verta apvogimo, nes nešvari yra visa, ir pirko kompus ne iš mūsų
> įmonės, dėl to reikia iš jos vogti;

pirko kompus uz musu mokeciu moketoju pinigus, t.y. praktiskai pavoge is ju,
nes galejo nusipirkti pigiau ta pati kieki kompu ir geru kompu, nejauciu
jokios moralines problemos pasivogti is tos pacios sodros, t.y. atsiimti,
nes kitu teisiniu budu kaip ir nebelieka ta padaryti arba jie yra
neadekvatus ir neimanomi paprastam pilieciui :) bet cia kiekvieno nuomone.
mano yra tokia.

> 3. Apie Strasbūrą esu girdėjęs per spoksadėžę, manau, kad ten yra koks
> nors teismas, kuriuo visada galima pamojuoti bele kam iš valdžios vagių,
> korumpuotų Lietuvos teisėjų, ir tt.

daug kas jau ir pamojavo, ir daug kam jau Lietuva sumokejo kompensacijas is
tos pacios musu visu kisenes, uz savo teisesaugos sistemos korupcija.
neabejoju kad tokiu atveju tik padauges.

> 4. Turi išmirti 2 loxų kartos, kad tokie džigitai, kaip aš ir mama iš
> Šilutės, galėtų nevaržomai toliau vogti iš kitų džigitų (nors ir
> netiesiogiai - per lėšas paskirstančią instituciją).

nusisnekejai pervertes visa mano minti priesinga puse, net neturiu ka
pakomentuoti :) gali dar sukeisti sakinius vietomis bus dar kitokia mintis,
neturincia nieko bendro i mano pasakyta minti.