Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-01 18:06:40
Neatleidžia, nes VP atveju elementariai pritrūko (ar pasistengė pritrūkti) įrodymų.

Tačiau, būsiu nepopuliarus, mano nuomone, VP pavyzdys yra gana tinkamas šiame ginče, išskyrus, kad VP yra juridinis
asmuo.

Taip pat mano nuomone, 2 metai nelaisvės mamai yra perlenkta lazda. Atsižvelgiant į tai, kad visų pirma tai buvo
įstatymo spraga, manau, dauguma atvejų, būtų teisinga tiesiog perskaičiuoti atlyginimą pagal paskutinius 12 mėn.,
neįskaičiuojant paskutinių trijų, ir tuo pagrindu perskaičiuoti pašalpą.