Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Gintas
Data: 2009-12-01 16:47:49
sutinku, taciau sodinant zmogu i kalejima-manyt neuztenka, reikia tai pagristi svariais ikalciais. Klausiau-kas visa ta jovala iskabintu, jeigu grizusi kaline kokius metus dirbtu  uz 10klt per menesi? Sodra atsiprasytu uz apkaltinima sukciavimu, grazintu atimta ismoka ir sumoketu moraline kompensacija uz 2m kalejimo?

o ta tikimybiu teorija-labai skaudi, kai pati ji paliecia. Internete plaukioja filmukas-Omon chebra sustabde maskvos viduryje dzipa, isdauze langa, persove padanga, zmogu i pelke pagulde. Isaiskejo, kad ne tas-mat uz puse valandos -per TAPACIA  sankryza, vaziavo lygiai toks pats dzipas, su lygiai tokiais pat nr ir sedejo jau jame tikri nusikalteliai.
Pamenu ir kita atveji. Pas pazistama mergina, i nuomuojama buta, duris lauze kazkokie vyrukai. Ka pasake budintis policijos pareigunas? Tikriausiai esat kazko prisidirbe-kodel nei pas mane, nei pas mano drauga, nei pas mano pusesere niekas nesilauzia? Manai, kad mes naiviai patikesim, kad ten ne tavo pazistami? Esi kurva mazdaug, todel nieko keisto, kad lauziasi vidury nakties, nes PAS kitas, doras merginas,  niekas nesilauzia :))))

taip ir cia-esi nusikaltele, kodel kitiems tokios algos nemoka? esi museika, nes kodel nei as, nei mano bicas nesu i snuki gaves parke? Tycia tykojai su masina issokancio briedzio ant kelio, nes kaip paaiskintum, kad nei vienam is mano pazistamu nera jis issokes? Manai, kad mes tokie naivus? :))))))))))))