Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: pjezo
Data: 2009-12-01 13:34:58
:)
esi skaites tarkim to istatymelio aiskinamaji rasta?

Jo tikslas buvo-skatinti neigaliuju uzimtuma.
Priemone- idarbines neigaliuosius berslininkas gauna lengvata.

Taigi pats istatymu leidejas numate toki tiksla ir priemones jam pasiekti.
o kad LRS daug buku galvu yra- nieko naujo, 99 proc is ju net nesuvokia uz ka balsuoja.

Taip, kad maksimo pvz netikes.