Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-01 15:44:13
Žinai, kaip būna. Įstatymą priėmė Seimas - tai tautos išrinktų atstovų įstatymus leidžiančioji valdžios šaka. Teisti ją - tolygu teisti visus sociumo narius. Nesvarbu, kad konkrečiai įstatymo projektą pateikė Šūdžius (kurį išrinko Balbieriškio kaimiškojoje apylinkėje), o prabalsavo Diktatorių partija (kurią išrinko ne-mano-mylimiausi-žmonės).

Įgyvendinti įstatymus ir palaikyti teisingumą skirtos kitos dvi šakos, ir viena iš jų kaip tik taip ir pasielgė. Tai ko mes purkštaujam? Reikėtų džiaugtis, kad net tuo atveju, kai viena grandies dalis pasišika, kita tuo tarpu ištaiso pirmosios klaidą.

J.