Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-02 12:27:56
Klaviatūros kaubojus?
Na, man pvz nenormali šeima yra, kur du gėjai įsivaikina 13-metį berniuką, kad galėtų jį išmokinti taisyklingai čiulpti. Ar aš per senamadiškas?
Nenormali šeima - kur "daromas" vaikas per jėgą, be meilės, be ateities vizijų, o tik iš gryno išskaičiavimo. Pvz - asocialės kaimietės, gimdančios dėl vienakrtinių išmokų, už kurias galima nusipirkti daug išgerti.
Jei tu manai priešingai - eik pavartyk savo vertybių sąrašą.