Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-01 18:08:22
LM, kaip visi.
Na taip, reiškia bręsta jau aplink mane žmonės, ima vaikus gimdyti. Tik keistas sutapimas - tiek vieni tiek kiti su manim yra diskutavę įvairiais "sodriniais" klausimais, stiliumi:
- "o tai kaip man už tas 2 dienas iš sordos pasiimti pinigus, jei aš darydamas vieną tokią machinaciją _tikėjausi_, kad gausiu, bet apsirikau, ir jie man dabar nesumoka?"
arba
-"na tai jo, taigi prieš gimdymą specialiai per 3 darbus įsidarbinom, kad oficialiai viskas būtų"....