Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Domas J.
Data: 2009-12-04 01:22:46
Vargu ar teiseje rasi tokia savoka kaip "istatymo spraga". Arba
veikiama(neveikiama) pagal istatymu ir kitu teises aktu reikalavimus,
arba veikiama pazeidziant juos ir istatymu ar kitu teises aktu tvarka
yra tai nustatoma.

Rasi keleta savokos "valstybe" apibrezimu, taciau as manau, kad valtybe
tai yra suvereni teritorija ir jos pilieciai gyvenantys pagal isrinktu
instituciju sukurtas taisykles(istatymus, teises aktus, etc).

Jeigu manai, kad sita "valstybe su pilieciais elgiasi kaip su vergais",
ir nori isvaziuoti is sitos "dziungliu afrikos", tai pasinaudok
akcija-atrakcija-pasiulymu. Artejanciu svenciu proga padovanosiu bilieta
  i bet kuria populiariaja emigracijos sali (i viena puse) ekonomine
klase. Tiesa, jeigu pasinaudosi pasiulymu teks sudaryti sutarti, kurios
esme yra: parsivilkus cia anksciau nei per du metus, teks man sumoketi
bilieto kaina (ir mokescius), bei visas ir bet kokias islaidas
susijusias su sios prievoles igyvendinimu. "Mailas" tikras.