Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: IT spec
Data: 2009-12-03 23:35:52
"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message
news:hf84h1$h9j$1@trimpas.omnitel.net...
> 1 klausimas: kodėl man reikia domėtis, kokią dalį Sodros biudžeto sudaro
> išmokos mamoms? Tai absoliučiai nieko nekeičia - nusikaltimas lieka
> nusikaltimu.
> - Tik vėlgi patvirtina, jog tai tavo "labai kietas" argumentas, kodėl mes
> lyg turėtumėm tokioms sukčėms atleisti?
> - Taip pat iš tavo žodžių suprantu, kad mamos (tiek sąžiningos, tiek
> sukčės) laikytinos "šventomis"?

pagal tai kaip dabar nusiteikusi visuomene pries motinyste gaunacia pinigus,
manau kad visuomene jau baigia issigimti. Del sukciavimo, taip, visi yra
sukciai absoliuciai visi. jei netiki nusiimk rozinius akinius ir nebegalvok
kad gyveni kazkokioj ideliojs santvarkoj. skirtumas tik tas kad didesni
sukciai baudzia mazesnius sukcius didesnem bausmem nei jie nusipelno, o
patys save tie didesni sukciai nebaudzia, tai nei kiek nepanaikina pagarbos
mazesniem sukciam auginantiem vaikus :) skamba baisiai bet realybe tokia.

> 2 klausimas: tai ar visgi tu susijęs su prekyba kompais? Taip/Ne?
> 2a klausimas: tai visgi ar jūs BANDĖTE dalyvauti konkurse, ir
> pralaimėjote? Taip/Ne?
> - Pastebėjimas: "nejauciu jokios moralines problemos pasivogti is tos
> pacios sodros" - ši tavo citata labai graži.

As neprekiausju kompais. O tas konkursas nebuvo konkursas, ten nupirko
"neskelbintu derybu budu". gerai ane? gal ir as noreciau kazka parduoti
neskelbtinu derybu budu kokia nors valdiskai istaigai be jokio konkurso ir
konkurencijos...
ir tikrai nejauciu moralines problemos atsiimti naudojantis istatymu
spragomis (as vadinu tai susigrazinimu savais metodais) tai, ka is mane
pavagia valdininkai. Kai nors kazkiek prades ziureti valdininkai i paprasta
zmogu ir galvos kaip cia jam padeti, kad jam butu lengviau gyventi, o ne
krauti mokesciais, baudomis, mazinti socialines ismokas ir kai prades
galvoti kaip cia sustabdzius milijonines aferas ir is ju gaivinti ekonomika,
gal kitaip mastysiu.
Daug megsta cia politikai mokescius ir socialines garantijas lyginti su
uzsieniu, sakant kad pas mus viskas geriau to klausimu, bet deje nieks
nelygina kazkodel pajamu.

> 3 klausimas: ar turi bent jau įtarimų, kad Šilutėje mamytė buvo nuteista,
> nes kažkas papirko korumpuotą teisėsaugą? Teisėjai papirkti, prokurorai?
> FNTT visas skyrius?
> Tavo citata: "daug kam jau Lietuva sumokejo kompensacijas is tos pacios
> musu visu kisenes, uz savo teisesaugos sistemos korupcija."

As cia kalbejau apie tai, kad nemazai jau kas yra laimeje bylas pries
Lietuva Strasbure, ir Lietuva ipareigota jiem sumoketi kompensacijas, kurios
beje mokamos is mokesciu moketoju kisenes.

> Žodžiu, ponas ITspec, šnekate kaip labai labai labai paprastas žmogus,
> išklysdami iš priežasties-pasekmės ryšio. Stiliuje:
> - faktas: pernai žvejai tinklais Kauno marioje pagavo 20Kg svorio karosą;
> - "loginė" Išvada: šiemet važiuodamas Balbieriškio gatvėmis tempsiu paskui
> automobilį didelį tinklą nuo futbolo vartų, taigi tikrai tikrai pagausiu
> 20 kg svorio KILBUKĄ.

nusiimk rozinius akinius ir nebuk demagogas su kazkokiais nesamoningais
palyginimais.

> 4. komentaras: "be be be, nieko nesuprantu, bet tu vistiek loxs, nes aš
> taip pasakiau"??? Teisingai išverčiau jūsų mintis?

neteisingai bet nebesivargink.... aplamai vemt vercia mane nuo politikos, as
politiku asmeniskai daug pazystu, tai patikek, man nuo ju tikrai vemt vercia
ir nuo ju dviveidiskumo.