Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Fwd
Data: 2009-12-03 08:40:21
Ne ponas, tai tu esi naivokas, jeigu manai, kad tau iš pradžių reikia įrodinėti kažką. Prokurorai pateikia įrodymus, o jeigu jų užtenka, tada jau ir sėkmės įrodinėjant, kaip už 50h gavai 10k. Šiuo atveju tų įrodymų užteko. Niekas čia nežino kaip buvo iš tikro, ar "įrodymas" buvo neproporcingas darbo rinkai atlyginimas, ar nesutvarkyti popieriai, ar įrodyta, kad darbo iš viso nebuvo padaryta. Taigi nežinodamas šitų dalykų aš esu linkęs patikėti teismo sprendimu.