Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-01 14:05:10
Gintai, jei vaikutis sako, kad dėdė nieko nedarė, ir dėdė sako, kad jis nieko nedarė, ir vaiko motina sako, kad niekas nieko nedarė - tai visgi buvo mažamečio seksualinis prievartavimas, ar nebuvo?
Ar reikėtų palikti tai jiems patiems išsiaiškinti ir pasirinkti, su kuo ir nuo kelių metų jiems dulkintis?

Paliestas valstybinis interesas, ir FNTT teisingai nustatė šį atvejį. Tesingumo dvasia, o ne raidė. Ko tu pats purkštauji - niekas nežino. Jei tavo žmona gimdys, ir pasididino dėl to algą nuo 1500 Lt iki 12 000Lt - aš jus abu smerksiu ir laikysiu sukčiais.
Jei tavo žmona dirba jau 3 metus gaudama 10 000Lt, ir pasididino tik iki 12 000 - aš numosiu į tai ranka, nes nors ir jaučiamas sukčiavimas, bet jis per smulkus.

Ir nustok kartoti "toks įstatymas, toks įstatymas". Jei įstatymas ydingas ir nesugeba tvarkingai visko sudėlioti į savo vietas - tai dar ne priežastis elgtis chamiškai kitų atžvilgiu ir pasinaudojant savo padėtimi statyti kitus į šūdų vietą.
Jei tau suteikta teisė į būtinąją gintį, tai dar nereiškia, kad yra labai puiku erzinti kokius daunus ir juos šaudyti, kai tie supyksta.
Kol tokie žmonės bus - bus čia kiaulidė ir toliau.

Šiuo konkrečiu atveju - visuomenė nusprendė, kad šie du jos nariai sukčiavo. Reiškia sukčiavo.
Jei tau bus ramiau miegoti - piderastų visuomenėje normalieji yra iškrypėliai.