Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: IT spec
Data: 2009-12-02 02:22:21
Tu gal atydziai paskaityk:

"todėl ieško žmogaus, kuris sutvarkytų nuo 2003 iki 2006 metų sukauptas
bylas.
Antstolis pasakė, kad už šį darbą sumokėtų 10 tūkstančių litų...."

Dabar atspek kiek paima finansines imones, tvarkancios buhalterijas? tu
manai kad uzdarant imone ir viska sutvarkant uz 3 metus jis butu issisukes
su 10 klt?
tai yra tikrai normali suma sutvarkyti viska uz kelis metus.
gali skaiciuoti po 300 Lt /men - tiek ima maziausiai buhalterines imones tik
uz paprasta tvarkyma, o ne uzdarymus dar.

Tos motinos vietoje Lietuva paduociau i Strasburo teisme ir dar islosciau
laisvai.

Gal geriau baikit svaigti, mamos kriziu nei sodros neisgelbes, paziurekit i
statistikas kokios ten eina sumos. man idomu pvz. kas nubaus Sodra ir kas
atsises uz grotu, kad ji uz 4 mln nupirko be konkurso kompu tukstanti?
As jau senai nebesitikiu nei teisesaugoje nei teismuose nei valdzioje kokios
nors logikos, gal tikrai tures ismirti 2 kartos kad kazkas pasikeistu i
zmogiska puse, deje mes to nesulauksim tikrai.