Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: -o-o-
Data: 2009-12-01 13:27:29
Jau kazkas rase, kad mums taip pat visiskai nenormalu, kai VP berniukai,
pasinaudoje invalidams skirta lengvata, atsieme PVM per 80mlj is biudzeto.
Taigi cia is vis afera, bet VP berniukai po siai dienai laksto ir dar nori
daugiau pinigu is valstybes uz LEO suzlugdyma. Kodel teismas cia mane
kitaip? Pliam pliam, niekas nesikeicia, nikeas, jei vogt, tai milijonus, nes
jei vogsi vistas, tai sesi ilgam.